Hoe kan je zoeken in je eigen antwoorden, vragen, reacties?

Door het bos zie ik mijn eigen bomen niet meer. En soms kan je eigen tekst herhalen of een verwijzing geven naar eigen materiaal.
Vind het maar eens terug hier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het komt toch neer op mijn eigen methode. Dwz alle email berichten aanzetten en dan in je eigen email zoeken.
Dat zijn in ieder geval alleen berichten wij je zelf bij betrokken bent geweest.

Antwoorden (3)

Op je profielpagina staat een overzicht van de vragen waarop je geantwoord hebt. staat in chronolgische volgorde. Als je echter al een tijdje actief bent op GV, dan is het inderdaad zoeken naar een speld in een hooiberg, als je iets zoekt, wat al wat ouder is.

Verder kun je nog op tekst zoeken.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben al een tijdje actief. Tekst zoeken geeft ook teveel resultaten. Tenzij ik de verkeerde trefwoorden gebruik.
Het makkelijkst is als je nog ongeveer weet wat je geschreven hebt, of in elk geval één lange zin eruit; dan wil googel nog wel eens ene grote hulp zijn.
Maar voor het overige moet je je verlaten op de zoekfunctie hier, en die is nogal summier. Tenminste, als het niet om een heel recente vraag of antwoord gaat.

Via het zoekscherm en dan de knop 'toon meer zoekopties' kun je nog specificeren op vragen of antwoorden, open of gesloten vragen (heel handig) en oudste of nieuwste eerst (handig bij heel oude of vrij recente vragen). Maar over het algemeen blijft het zoeken naar, pak hem beet, een schoenlepel in en flinke hooiberg. Als je geluk hebt, vind je hem terug. Hoe beter je eigen 'archief' is, hoe meer kans om iets te vinden.

Jammer genoeg kun je eigenlijk niet zoeken op gebruiker ; dat is op meerdere punten wel een groot gemis eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goo-oo-oo-ooo-oooooooooooo-oooo-oooooooooooooooooooo-gle!